Do najpopularniejszych miejsc emisji reklam grupy T-Mobile należały portal horyzontalny Onet.pl oraz inne strony należące do koncernu RAS Polska, między innymi serwis o nowinkach technologicznych Komputer Świat, serwis informacyjny Fakt oraz portale przeznaczone dla kobiet - onet.pl (Kobieta) i plejada.pl.
Reklamy firmy Polkomtel emitowane były głównie na stronach Interii oraz TVN-u. Pierwsze miejsce zajął serwis interia.tv. Tam system AdReport zarejestrował wiele emisji wideo, prezentujących ofertę sieci Plus i Plush.
Analizując miejsca emisji sieci Orange można zauważyć pierwszeństwo serwisów Grupy RAS Polska, takich jak fakt.pl, komputronik.pl czy strona główna i podstrony portalu onet.pl.
Grupa P4 emitowała swoje kampanie bardziej równomiernie, jeśli chodzi o wydawców. W czołówce znajdziemy zarówno strony Onetu, sieci Gazeta.pl czy grupy Wirtualna Polska. Wysokie miejsce zajmują także serwisy z grami internetowymi.