Monitoring reklamy
online
Narzędzie do monitoringu reklamy internetowej. Sprawdż co robi Twoja konkurencja w internecie.
Zacznij bezpłatny okres próbny







KIM JESTEŚMY
Monitoring reklamy
AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim internecie, działający na rynku od 2003 roku. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display, mobile, video, mailing, wyświetlane na ponad 5 000 największych i najważniejszych polskich witrynach i portalach internetowych oraz działań content marketingowych z najpopularniejszych witryn i portali w polskim internecie.

OFERTA
Dowiedz się jak działa konkurencja i rynek
Dostęp on-line do bazy AdReport to podstawowe narzędzie dla wszystkich, analizujących bieżące działania podmiotów na rynku reklamy display. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie dokładnych i aktualnych danych na temat kampanii, kreacji i mediaplanów. Nowe informacje pojawiają się w panelu błyskawicznie po zauważeniu emisji, więc korzystający z systemu są w stanie monitorować sytuację niemalże w czasie rzeczywistym. AdReport szacuje także wydatki reklamowe poszczególnych branż oraz reklamodawców. Dostęp on-line to nie tylko sposób na szybkie reagowanie - to także podsumowanie ostatnich kilkunastu lat rynku reklamy, skumulowana wiedza na temat ponad 300 000 kampanii, zlecanych przez ponad 30 000 firm działających w 200 branżach.

Dla kogo?
Przekonaj się czy AdReport
jest dla Ciebie
BRAND MANAGER
Jeśli jesteś Brand Managerem
Dzięki AdReportowi dowiesz się np. ile Twoja branża wydała na reklamę online w ostatnich miesiącach, a także sprawdzisz, jakie były wydatki poszczególnych graczy. Dzięki możliwości monitorowania kreacji i stron, na których były emitowane, bardzo łatwo odgadniesz strategię reklamową konkurencji. Możliwość porównania kampanii pozwoli w prosty sposób sprawdzić efektywność własnych reklam w stosunku do konkurencji.
AGENCJA
Jeśli pracujesz w agencji reklamowej
AdReport pomoże Ci w przygotowaniu oferty przetargowej, którą często warto zacząć od analizy kreacji i strategii przygotowywanych przez poprzedników. Dzięki AdReportowi można bardzo szybko przejrzeć reklamy danej marki, począwszy od 2003 roku (w naszej bazie znajduje się ponad 2 000 000 kampanii).
WYDAWCA
Jeśli jesteś wydawcą
Możesz na bieżąco sprawdzać, jakie firmy aktualnie kupują powierzchnię reklamową na konkurencyjnych stronach i dzięki temu próbować do nich dotrzeć.
DOM MEDIOWY
Jeśli pracujesz w domu mediowym
Wykorzystaj dane z AdReport do raportów dla klienta końcowego. Analizuj zachowania konkurencji, sprawdź, w jaki sposób planują media.
Załóż darmowe konto
Referencje
Zobacz co mówią o nas
nasi klienci
