ADREPORT

Monitoring reklamy
online

Narzędzie do monitoringu reklamy internetowej. Sprawdż co robi Twoja konkurencja w internecie.

Zacznij bezpłatny okres próbny
19
Od tylu lat monitorujemy kampanie reklamowe
200+
Dziennie nowych kampanii reklamowych
5K+
Stale monitorowanych największych polskich witryn
2M+
Tyle danych posiadamy w naszej bazie

KIM JESTEŚMY

Monitoring reklamy

AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim internecie, działający na rynku od 2003 roku. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display, mobile, video, mailing, wyświetlane na ponad 5 000 największych i najważniejszych polskich witrynach i portalach internetowych oraz działań content marketingowych z najpopularniejszych witryn i portali w polskim internecie.

Załóż darmowe konto

Zobacz, kto był reklamodawcą i co promował
Zobacz, gdzie była emitowana reklama i jak długo
Zobacz zarchiwizowane kreacje oraz zrzuty ekranu
Poznaj estymowane wydatki reklamowe

OFERTA

Dowiedz się jak działa konkurencja i rynek

Dostęp on-line do bazy AdReport to podstawowe narzędzie dla wszystkich, analizujących bieżące działania podmiotów na rynku reklamy display. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie dokładnych i aktualnych danych na temat kampanii, kreacji i mediaplanów. Nowe informacje pojawiają się w panelu błyskawicznie po zauważeniu emisji, więc korzystający z systemu są w stanie monitorować sytuację niemalże w czasie rzeczywistym. AdReport szacuje także wydatki reklamowe poszczególnych branż oraz reklamodawców. Dostęp on-line to nie tylko sposób na szybkie reagowanie - to także podsumowanie ostatnich kilkunastu lat rynku reklamy, skumulowana wiedza na temat ponad 300 000 kampanii, zlecanych przez ponad 30 000 firm działających w 200 branżach.

Dowiedz się więcej

Dla kogo?

Przekonaj się czy AdReport
jest dla Ciebie

BRAND MANAGER

Jeśli jesteś Brand Managerem

Dzięki AdReportowi dowiesz się np. ile Twoja branża wydała na reklamę online w ostatnich miesiącach, a także sprawdzisz, jakie były wydatki poszczególnych graczy. Dzięki możliwości monitorowania kreacji i stron, na których były emitowane, bardzo łatwo odgadniesz strategię reklamową konkurencji. Możliwość porównania kampanii pozwoli w prosty sposób sprawdzić efektywność własnych reklam w stosunku do konkurencji.

AGENCJA

Jeśli pracujesz w agencji reklamowej

AdReport pomoże Ci w przygotowaniu oferty przetargowej, którą często warto zacząć od analizy kreacji i strategii przygotowywanych przez poprzedników. Dzięki AdReportowi można bardzo szybko przejrzeć reklamy danej marki, począwszy od 2003 roku (w naszej bazie znajduje się ponad 2 000 000 kampanii).

WYDAWCA

Jeśli jesteś wydawcą

Możesz na bieżąco sprawdzać, jakie firmy aktualnie kupują powierzchnię reklamową na konkurencyjnych stronach i dzięki temu próbować do nich dotrzeć.

DOM MEDIOWY

Jeśli pracujesz w domu mediowym

Wykorzystaj dane z AdReport do raportów dla klienta końcowego. Analizuj zachowania konkurencji, sprawdź, w jaki sposób planują media.

Załóż darmowe konto

Referencje

Zobacz co mówią o nas
nasi klienci